Voor al jouw informatie over de automotive wereld
Infomotive.be
Voor al jouw informatie over de automotive wereld

“De hartverwarmende testrit”

Peugeot stelt voor om een ​​liefdadigheidsoriëntatie te geven aan de klantenproefritten die vanaf 6 december zullen worden uitgevoerd bij 45 erkende dealers. “Het idee kwam bij ons op om grotere betekenis te geven aan de proefritten die klanten zullen uitvoeren aan boord van geëlektrificeerde modellen van ons merk”, zegt Erika Bouteloup, Peugeot Marketing Director voor de Belux markt, over de actie “De hartverwarremde testrit” tussen 6 en 15 december.

“Als een klant een voertuig wil testen, gaat hij over het algemeen de weg op zonder dat hij per se een specifieke bestemming in gedachten heeft. Daarom kwamen we op het idee om van deze situatie gebruik te maken om hem een ​​vooraf bepaald doel te bieden. We bieden hem de mogelijkheid om één ​​van onze geëlektrificeerde modellen (100% elektrisch of hybride) op de meest comfortabele manier uit te proberen, maar ook om een actieve rol op te nemen ten gunste van de meest kansarmen tijdens deze feestdagen, hét moment om geschenken aan te bieden. “

Peugeot nodigde daarom 45 deelnemende dealers uit om hun klanten een specifieke bestemming aan te bieden als onderdeel van deze tests. Klanten worden uitgenodigd om naar de voedselbank te rijden die het dichtst bij de concessie ligt en deze dus te bezoeken, om geschenken af ​​te geven.

Het doel is om in de periode van 6 t/m 15 december 1.000 cadeaus te gaan bezorgen, ofwel 22 cadeaus per verkooppunt. Deze 1.000 geschenken zullen worden aangeboden in samenwerking met Dreamland, dat 1.000 boodschappentassen, 1.000 ballen, 1.000 Ztringz Glitter-koorden, 1.000 Magnetische Quick Rings en talrijke dozen “Glove-A-Bubbles” van Paw Patrol aanbiedt, die allemaal samen 1.000 geschenken vormen.

“We noemden dit initiatief “de hartverwarmende testrit”. Zodat elke klant die één van onze elektrische of hybride auto’s test, tegelijkertijd kan bijdragen om mensen te helpen die niet de mogelijkheid hebben om het einde van het jaar feeselijk te vieren”, besluit Erika Bouteloup.

Voor deze actie bundelde Peugeot de krachten met voedselbanken in België en de Caritas-organisatie in het Groothertogdom Luxemburg.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp